Sunt noua pe acest site. Cum si ce comand?
1. Cum cumpar
2. Ce sunt aceste produse second hand?
3. Ce inseamna calitate buna, foarte buna, ca noua?
4. Ce inseamna dimensiunile de la produs?
5. Cand se incarca noutati?
6. Livrare
7. Returnare
8. Rezervare si cumulare produse


1. Cum cumpar

Daca doresti sa comanzi un produs este de ajuns sa dai click pe butonul "Adauga in cos" din dreptul acelui produs. Acel produs va fi pus in cos.

ATENTIE! Continutul cosului se goleste daca inchideti fereastra cu site-ul copilas.ro, si nu ati finalizat comanda inclusiv datele de contact, pana la mesajul de confirmare.

Dupa ce ati comandat toate produsele de care aveti nevoie, accesati butonul "Cos" din meniu, si dati click pe "Finalizeaza comanda". Urmariti pasii pentru finalizarea comenzii pana la mesajul ca ati finalizat comanda.
Numarul de telefon este numarul la care veti confirma comanda. Nu este nevoie sa va faceti cont cu parola pentru a face o comanda.

10 minute din momentul adaugarii produsului in cos, aceasta va figura rezervat pe site si nu va putea sa fie comandat de altcineva. Dupa 10 minute de la adaugarea in cos acesta nu va este scos din cos doar ca poate fi comandat si de altcineva. Prima persoana care finalizeaza comanda pt. acest produs, il si primeste.

Valoarea maxima a unei comenzi livrate/rezervate este de 300 ron. La prima comanda a unui client nu se livreaza comenzi mai mari de 200 ron.

2. Ce sunt aceste produse second hand?

Produsele de pe site sunt produse noi si second hand, majoritatea produse de marci cu renume pe piata de imbracaminte.
Potfi hainute care sunt noi dar le-a fost rupta eticheta sau produse second hand sortate.
In majoritatea cazurilor, cele mentionate cu stare foarte buna, sunt produse noi spalate odata. Tot second hand poate figura si o hainuta pentru copii cu eticheta de producator atasata. Inseamna ca un copil nu a apucat sa poarte acea hainuta.

3. Ce inseamna calitate buna, foarte buna, ca noua?

Pentru a exprima starea unei haine second hand folosesc 3 caracteristici:

- stare ca noua - hainute la care se poate spune ca le lipseste doar eticheta, lucru care poate surveni in cazul hainelor outlet
- stare foarte buna - haine care nu au urme de uzura. Cel mai corect le putem descrie ca si haine noi spalate odata.
- stare buna - haine de calitate la care se observa ca au fost purtate dar nu au defecte sau uzura pronuntata.

Lipsurile sau petele desii sunt rare se mentioneaza separat in descrierea produsului prin prezenta unei iconite cu o "masina de spalat".
Daca cumparati o haina cu defect sau pata care nu trece la spalat, in majoritatea cazurilor vi se returneaza banii fara a trimite hainele inapoi.

4. Ce inseamna dimensiunile de la produs?

Prima dimensiune trecuta este marimea de pe eticheta hainei, care de obicei e egala cu inaltimea copilului. Este urmata de marimi masurate ale produsului, exprimate in cm.
Acestea apar sub forma:
Lungime: lungimea produsului
'Latime talie' sau 'Latime bust' este latimea masurata a produsului, nu circumferinta (eventual pentru circumferinta inmultesti cu doi)
Lungimea la pantaloni este lungimea exterioara iar cand se mentioneaza "Lungime interioara" este lungimea de la crac.
Lungimea maneca: se masoara de la cusatura umar. Daca bluza, geaca nu are cusatura umar se masoara de la cusatura gat.

5. Cand se incarca noutati?

Noutatile se incarca in fiecare miercuri seara. Alte noutati apar pe tot parcursul saptamanii fara anuntarea orei.

6. Livrare

Puteti alege intre doua modalitati:
  • Posta Romana - timp de livrare 3-5 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii. Taxa pentru livrare prin Posta Romana este de 13 ron, iar pentru colete ce depasesc valoarea de 179 ron este gratuita. Daca alegeti aceasta modalitate trebuie sa va prezentati la oficiul postal de care apartineti chiar daca nu primiti un aviz in posta.

  • Curierat rapid - timp de livrare de maxim 24/48 de ore in zilele lucratoare. Taxa pentru livrare prin Curierat Rapid este de 13 ron, si este gratuita prin aceasta modalitate pentru colete ce depasesc valoarea de 179 ron. Costul este valabil pentru aria de acoperire a Urgent Curier.
Cand se rezerva si se cumuleaza, costul transportului este cel de la data efectuarii primei comenzi.

7. Returnare

Daca nu va plac produsele comandate le puteti returna fara a va motiva decizia. Va rugam sa ne anuntati in scris prin intermediul paginii de contact. Coletul de retur nu se trimite cu ramburs decat daca am acceptat aceasta in prealabil. Contravaloarea returului se va achita intr-un cont IBAN in maxim 15 zile lucratoare de la preluarea returului sau se poate compensa cu alta comanda.

Costul returnarii: La returnarea prin Posta, va vom returna si costul aproximativ al transportului retur: 5 ron.
La returnarea prin curier costul este de 6 ron. Aceasta va fi scazuta din valoarea ce vi se va returna. Daca doriti returnare prin curier trimiteti coletul cu plata transport la destinatie prin Cargus Curier. Mentionati plata transport la destinatie.

Returnati coletele la: 77 KIDBIT SRL, Str. Unirii 6, Satu Mare, cod 440057.
Produsele pot fi returnate in termen de maxim 15 zile de la data preluarii coletului de catre dvs.

* Daca ati primit un produs care prezinta un defect care nu era explicit mentionat pe site va rugam sa ne contactati. Daca consideram ca acel produs nu mai intra in circuitul comercial va rambursam prin cont bancar valoarea produsului fara a-l mai returna.

Situatii speciale:

In cazul unui colet livrat si neridicat chiar si in lipsa avizului, se pot lua urmatoarele decizii:

- solicitarea platii in avans a viitoarelor colete

- refuzul de a mai livra colete catre acea persoana

- nu se mai pot rezerva produse pentru acea persoana/destinatie

- daca clientul doreste retrimiterea coletului neridicat se va solicita plata taxelor de trimitere si retur: 20 ron pt. posta romana, respectiv 15 pentru curier rapid.

8. Rezervare si cumulare produse

Aveti posibilitatea de a amana livrarea produselor pana la 20 zile de la data primei comenzi. Toate produsele comandate in acest interval se cumuleaza in comanda initiala. Optiunea de amana livrarea si implicit de a rezerva produse este in procesul de comanda, in ultimul pas al comenzii. Aici poti alege si data livrarii. Daca optezi sa amani livrarea fara sa specifici data livrarii va trebui sa revii un telefon, contact, comanda in care sa mentionezi ca doresti livrarea.
| Versiunea desktop |